Reklamní kampaně na Google jsou hlavně o automatizaci
Reklamní kampaní na Googlu oslovíte nejen zákazníky, ale také vyhledávače. Co tato forma marketingu přináší klientům? Jakou roli zde hraje automatizace?
Když vaši zákazníci něco hledají
Reklamní kampaně na Google se setkávají s největším užitkem například ve chvíli, kdy se potencionální klienti vaší značky snaží něco vyhledávat. Zadají tak do vyhledávacího okýnka dotaz „zahradní gril“. Když máte nastavenou reklamní kampaň, zobrazí se vaše nabídka zahradních grilů jako první a s velkou pravděpodobností ji váš potencionální klient začne zaujatě prohlížet. Když někdo zrovna vyhledává produkty a služby, které nabízíte i vy, je skvělé, že se mu vaše nabídka zobrazí jako první, nemyslíte?
Zvýšení konverzí
Díky reklamním kampaním docílíte toho, že si automatizované vyhledávače uloží vaši stránku jako tu, kterou budou při zadání vyhledávaných slov klientům nabízet jako první. Co tím získáte? Zejména se bude jednat o několikanásobné zvýšení proklikovosti na vaše stránky. S tím je spjato zvýšení povědomí veřejnosti o vaší nabídce. Spolu se zvýšením návštěvnosti vašeho webu se ale ruku v ruce nese i další benefit. Tím je kýžené zvýšení konverzí. A to je přesně důvod, proč jste se do podnikání dali. Pomocí vhodné Google reklamy se totiž tím pádem zvýší váš zisk.
Automatizace snižuje práci
Když se bude navyšovat počet klíčových slov a reklam, které se budou vašim klientům zobrazovat, stane se správa reklamního nastavení složitější. Zde nyní přichází na řadu automatizace. Právě automatizované nástroje Google pomáhají firmám v růstu. Jedná se například o personalizátory reklam, nebo také o oblíbené automatické nabízení. Správa vašich reklamních kampaní se tak i při větším objemu stává administrativně snadnou záležitostí.
Automatizované reklamní kampaně vám pomáhají spravovat i objemnější kampaně a přinášet tak potřebné konverze vašemu podnikání. Eshopy mají výhodu v reklamě takovou, že fungují dobře chytré produktové kampaně a často i dynamické reklamy. Navíc jde vše jednoduše měřit, tedy kolik obratu nám daná kampaň přinesla vzhledem k nákladům – říká se tomu PNO, tedy podíl nákladů na obratu. Je to jeden častý ukazatel, který se sleduje, protože vypovídá obecně o mnohém.
Chcete poradit? Více informací a cenu správy kampaní najdete zde: