PPC reklamní kampaně

Jak zvýšit prodeje a zájem o vaše služby? Odpovědí jsou PPC kampaně, které se nastaví, aby měly vysokou návratnost investice a byly tedy maximálně efektivní. Výhodou PPC reklamy je, že jsou velice flexibilní a můžete cílit přesně na takové potenciální návštěvníky, u kterých se očekává dosažení cíle.

Co je cílem PPC kampaně?

Pro eshopu je cílem rozhodně získat větší objem tržeb za co nejmenší náklady. Pro některou firmu je důležité dostat uživatele na svou webovou stránku a tam vyplnil třeba kontaktní formulář.

Kde se zobrazují PPC kampaně?

  • Ve vyhledávaní na klíčové slova jako klasický inzerát
  • Ve vyhledávání na klíčové slova jako produktový inzerát
  • V obsahové síti jako banner či text
ppc reklama

Příklad výsledku zobrazení produktového inzerátu

 

Jaká je cena služby správy PPC kampaně?

Cena je individuální a záleží na rozsahu jednotlivých kampaní. Je rozdíl vytvořit kampaň pro kadeřnictví v Ostravě, kde je malý rozsah práce a vytvořit velkou eshopovou kampaň s 50 různými reklamními sestavami, remarketingem, produktovou a bannerovou kampaní.

Cena je od 5.000 Kč / měsíčně

Nutné počítat s dodatečnými náklady na kredit, který se platí přímo společnosti Google.cz nebo Seznam.cz, aby docházelo k zobrazování reklamy. Výše zobrazování reklamy právě souvisí s rozpočtem. Čím větší rozpočet, tím více bude vyhledávač zobrazovat reklamní kampaň. Proto se tomu říká „PPC“, protože to znamená „pay per click“, tedy platíte za každé kliknutí. Cena za kliknutí je pokaždé jiné, zaleží na nastavení a konkurenci.

V čem je výhoda PPC reklamy?

Získáte rychle návštěvnost a lze jednoduše vyhodnocovat efektivitu. Asi nevíte, kolik je třeba nákladů na získání objednávky nebo vyplnění jednoho kontaktní formuláře, že? A chcete to zjistit?

  • Mail: info@wepromo.cz
  • Tel: +420 774 390 488