Jak zvýšit prodeje a zájem o vaše služby? Odpovědí jsou PPC kampaně, které se nastaví, aby měly vysokou návratnost investice a byly tedy maximálně efektivní. Výhodou PPC reklamy je, že jsou velice flexibilní a můžete cílit přesně na takové potenciální návštěvníky, u kterých se očekává dosažení cíle.
Pro eshopu je cílem rozhodně získat větší objem tržeb za co nejmenší náklady. Pro některou firmu je důležité dostat uživatele na svou webovou stránku a tam vyplnil třeba kontaktní formulář.
Cena je individuální a záleží na rozsahu jednotlivých kampaní. Je rozdíl vytvořit kampaň pro kadeřnictví v Ostravě, kde je malý rozsah práce a vytvořit velkou eshopovou kampaň s 50 různými reklamními sestavami, remarketingem, produktovou a bannerovou kampaní.
Cena je od 5.000 Kč / měsíčně
Nutné počítat s dodatečnými náklady na kredit, který se platí přímo společnosti Google.cz nebo Seznam.cz, aby docházelo k zobrazování reklamy. Výše zobrazování reklamy právě souvisí s rozpočtem. Čím větší rozpočet, tím více bude vyhledávač zobrazovat reklamní kampaň. Proto se tomu říká „PPC“, protože to znamená „pay per click“, tedy platíte za každé kliknutí. Cena za kliknutí je pokaždé jiné, zaleží na nastavení a konkurenci.
Získáte rychle návštěvnost a lze jednoduše vyhodnocovat efektivitu. Asi nevíte, kolik je třeba nákladů na získání objednávky nebo vyplnění jednoho kontaktní formuláře, že? A chcete to zjistit?
Copyright © 2017 Wepromo s.r.o.