Příprava reklamní kampaně?
- Stanovení cíle – zvýšit prodej, zisk nebo známost značky?
- Stanovení rozpočtu – výše rozpočtu a jeho limity
- Stanovení cílové skupiny – charakteristika
- Analýza klíčových slov – případná SEO analýza
- Formulace sdělení – typ inzerátu, výhody
- Výběr médií – čím chceme cílovou skupinu oslovit
- Kontrola výsledků – vyhodnocení účinnosti, korekce
Komunikační kampaň neplní jen ekonomické cíle jako obrat či zisk, ale také psychologické jako:
- ovlivnění image značky
- změna postoje ke značce
- upevnění nákupních úmyslů
- upevnění pozice firmy v očich veřejnosti
- zavedení nové značky
Reklamní odborníci, marketingoví poradci a SEO konzultanti jsou především rádci, nebojte se zeptat nebo podělit se o informace. Tím, že si ověříte znalosti a získáte důvěru, tak mohou být prospěšní. Pro marketingovou propagaci na internetu je komunikace důležitá.
Dobře stanovený cíl či definovaný problém je půlka úspěchu, tak si sami odpovězte:
- jsou stanovené cíle jednoznačné?
- neodporují se?
- jsou realizovatelné?
- jsou aktuální?
- odpovídají marketinkovým cílům?
- máme na to dostatečný rozpočet a čas?
Texty, které zaujmou
Asi se nenajde nikdo, koho by zajímalo číst tuctové texty a nezajímavé sdělení. Máme zkušeného copywritera, který dokáže sdělit reklamní sdělení tak, aby bylo efektivní.