Co je to Ahrefs
Ahrefs je nástroj pro monitorování odkazů a SEO, nejen to. Umožňuje poskytovatelům služeb SEO přehled o tom, jak jsou odkazy na webových stránkách propojeny a jak mohou tyto vztahy optimalizovat pro lepší viditelnost na internetu. Funkce Ahrefs se stále rozšiřují a za posledních 7 let je v marketingové prostředí stále oblíbenější.
Co vše umí nástroj ahrefs
Ahrefs je nástroj na analýzu webu. Umí provádět různé kontroly webového obsahu a správu odkazů na webu, například sledování externích odkazů, analýzu klíčových slov, prohledávání bezpečnosti webu, ovládání zpětných odkazů, monitorování výkonu webu, zjišťování změn webového obsahu, správu metadat, monitorování pozice webu ve vyhledávačích a další.
Proč SEO specialisté používají nástroj ahrefs
SEO specialisté používají Ahrefs ke sledování nejčastěji konkurenčního prostředí, identifikaci nových klíčových frází a cílené cílení ve vyhledávačích. Ahrefs také může pomoci optimalizovat návštěvnost webu díky jeho funkcím, které umožňují návštěvníkům objevovat stránky a doplňovat jejich obsah s externími odkazy.
Ahrefs není jen pro SEO specialisty a optimalizaci webových stránek, hodí se na analýzy i pro PPC specialisty a marketeťáky, pokud chcete lépe poznat konkurenční prostředí klientských webů.
Jaké jsou alternativy nástroje Ahrefs
- Moz Pro
- SEMrush
- MarketingMiner
- Ubersuggest
- Buzzsumo
- Screaming Frog SEO Spider
- CognitiveSEO
- SERanking
- Majestic
- Wordtracker
- LinkResearchTools
- Collabim
- Semor
Je vhodný Ahrefs pro Českou republiku?
Ano, Ahrefs je k dispozici pro Českou republiku, ale je plně v angličtině, nemá českou mutaci. Ahrefs nabízí řadu nástrojů pro vytváření a sledování odkazů pro stránky ve všech jazycích, včetně češtiny. Tato nástroje pomáhají analyzovat a vylepšovat přítomnost odkazů na webu a také se doporučuje jako efektivní nástroj pro optimalizaci pro vyhledávače.
Nevýhodou je, že si moc neporadí s analýzou pro český vyhledávač Seznam.cz, ty data moc nemá.
Autor: Tomáš Stýskala