Copywriting, jak na něj?

copywriting copywriting

Správný copywriter když dostane zadání, tak hned nepíše. Promyslí zadání a zeptá se na doplňující otázky. Je třeba poznat klienta, pro kterého píše, jakou má cílovou skupinu čtenářů. Musí se naučit psát srozumitelně pro cílovou skupinu. Naučit se problematiku.

Pro někoho je 1 normo strana jen 1800 znaků, nic více. Ale je to podobné jako třeba logo. Pro někoho je to jen jednoduchá grafika, kterou by snad zvládl i za hodinku. Ve skutečnosti se za tím skrývá mnohem více, než tušíte a máte pocit, že fakturujete více, než je nutné.

Hlavní nadpis je alfou omegou

Programátor vidí jen „H1“, klient vidí jen titulek, ale copywriter v tom vidí myšlenku, podstatu celého článku. Jednoduché a krátké věty, strukturované informace, číslovky a odrážky. Vše podbarveno výstižným hlavním obrázkem. To není jen normo strana. Pro copywritera je to umění, které má rád.

„Řekněte mi to a já to zapomenu,
ukažte mi to a já si možná vzpomenu,
nechte mě to prožít a já si to budu pamatovat po celý život.“

Leave a comment

Your email address will not be published.


*